Vrem sa Controlam Somnul ? Iata un pas pe calea naturala – dieta

Banana Smoothie cu Cirese FB_IMG_1496766558846Lapte Cald, banane, cireșe, nucșoară, și miere sunt ceea ce cercetatorii ne spun ca am avea nevoie pentru a dormi din nou ca un prunc. Laptele are triptofan, banana are melatonina si serotonina, cireșele au melatonina, nucșoara este un relaxant natural, iar mierea are si ea melatonina. Deci, noi nu numai că vorbim despre ceva delicios, dar acest ceva este ca o forma de sedativ inmiresmata într-un shake gustos! Dacă acest lucru nu este suficient, puteți adăuga semințe de in și migdale, care aduc si mai mult din ingredientele favorabile relaxarii si inducției somnului pe care tocmai le am menționat. Surse:  Howatson, Glyn, Phillip G. Bell, Jamie Tallent, Benita Middleton, Malachy P. McHugh, and Jason Ellis. “Effect of tart cherry juice (Prunus cerasus) on melatonin levels and enhanced sleep quality.” European journal of nutrition 51, no. 8 (2012): 909-916. Is Too Much Sleep Bad for You?, American Sleep Association 

Facebook Comments Box

Dr. Florin Bebesel

medic specialist acupunctura, ayurveda, fitoterapie, iridologie, imagistica medicala

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *